Specjalista ds. Obsługi Klienta i Monitorowania Płatności

2 800,00 - 3 200,00 zł

  • Osoba Agencja Pracy
  • Miasto Bolesławiec
  • Rodzaj umowy Umowa o pracę
  • Forma pracy Pełny etat
  • Wynagrodzenie 2 800,00 - 3 200,00 zł
  • Dodano 2019.04.29

Opis stanowiska

praca windykacja Bolesławiec, praca obsługa klienta Bolesławiec, praca raportowanie Bolesławiec

  • Rozwijanie i podtrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami zagranicznymi i krajowymi,
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami;    
  • Monitorowanie wykorzystania limitu kredytu kupieckiego  
  • Weryfikacja zgodności faktur i dokumentów potwierdzających wykonanie usługi 
  • Prowadzenie działań negocjacji warunków spłaty należności (telefonicznie i mailowo),
  • Stałe monitorowanie spłat oraz prowadzonych spraw;
  • Stała współpraca z firmą ubezpieczającą należności;
  • Współpraca z kancelariami prawnymi w zakresie sądowego odzyskiwania należności;
  • Sporządzanie raportów dla przełożonego.
Wymagania

Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - pozwalającym na prowadzenie rozmów telefonicznych z dłużnikami oraz prowadzenie korespondencji pisemnej;
Doświadczenie w obsłudze klienta zagranicznego lub dziale handlowym/sprzedażowym (w tym w zakresie monitorowania płatności lub windykacji)
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne;
Wysoka kultura osobista, połączona z pewnością siebie i poczuciem humoru;
Biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
Efektywne i sprawne zarządzanie czasem;
Umiejętność pracy w stresie;
Mile widziany dodatkowy język;
Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe kierunkowe.
Oferujemy

stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
atrakcyjne wynagrodzenie;
Benefity (karta Multisport, możliwość finansowania szkoleń, studiów, kursów, imprezy i wyjazdy integracyjne, vouchery...);
współpracę z doświadczonym i dynamicznym zespołem;
możliwość rozwoju i awansu


Aplikuj Teraz


Ważne do: 2020.04.28, wyświetleń: 15

nr ogłoszenia: 2211